Allergie Centrum Amsterdam2023-10-12T10:31:04+00:00

Allergie Centrum Amsterdam

Welkom op de pagina van allergietest kliniek Allergie Centrum Amsterdam. Zoekt u een allergoloog in Amsterdam? Hier vindt u alle adresgegevens, contactmogelijkheden en route-informatie.

Adres en route

Vrijheidslaan 2
1078JP Amsterdam

Contact

Heeft u vragen over uw afspraak, medisch dossier of ons zorgaanbod, kunt u contact opnemen met onze vestiging in Amsterdam. Zij helpen u graag verder. Op deze contactpagina vindt u meer informatie over hoe u ons kunt bereiken. U kunt hieronder ook bij de veelgestelde vragen kijken.

Openingstijden

Dag Van Tot
Maandag 08:30 16:30
Dinsdag 08:30 16:30
Woensdag 08:30 16:30
Donderdag 08:30 16:30
Vrijdag 08:30 16:30
Zaterdag  08:30 16:30
Zondag  08:30 16:30

 

Praktische informatie

Bereikbaarheid via OV

Onze vestiging in Amsterdam is dichtbij treinstation Amsterdam Amstel. Met het openbaar vervoer is onze vestiging in 18 minuten bereikbaar vanaf Amsterdam Centraal.

Trein

Stap dan uit op Amsterdam Amstel. Kijk hieronder hoe u vervolgens met de bus of de tram bij onze praktijk kunt komen.

Bus

Stap uit bij busstation Amsterdam Amsteldijk. Hou de Amstel aan uw rechterhand en steek de straat over. U bent er.

Tram / metro

Stap uit bij metrostation Amsterdam Amsteldijk. Hou de Amstel aan uw rechterhand en steek de straat over. U bent er.

Lopen

Komt u lopend vanuit Treinstation Amsterdam Amstel? Volg dan de volgende stappen:

Met de auto – parkeren

Komt u met de auto? U kunt voor de deur parkeren als er plaats is. Let op, het is betaald parkeren.

Toegankelijkheid

Veelgestelde vragen

Kan ik bij Allergie Centra Nederland voor mijn huidprobleem terecht?2023-06-08T12:32:48+00:00

Lorem ipsum

Wordt de behandeling door mijn zorgverzekeraar vergoed?2023-06-08T12:32:23+00:00

Lorem ipsum

Ik bezoek Allergie Centra Nederland voor de eerste keer. Wat moet ik meenemen?2023-06-08T12:31:40+00:00

Als u voor het eerst komt, dan heeft u de verwijsbrief van uw huisarts nodig. Ook vragen we naar uw verzekeringsgegevens, een legitimatiebewijs (paspoort of rijbewijs) en een actuele medicatielijst. Deze gegevens hebben we nodig voor uw administratieve inschrijving.

Ik ben behandeld en heb een vraag?2023-06-08T12:30:55+00:00

Wanneer u bij ons onder behandeling bent en naar aanleiding van uw behandeling een vraag heeft, kunt u het beste telefonisch contact met ons zoeken. Betreft het een medische vraag met betrekking tot uw behandeling en is er spoed gewenst, belt u dan met 088-666 5 888.

Gaat mijn eerste afspraak door?2023-06-08T12:27:23+00:00

Indien u een afspraak heeft voor acute zorg gaat uw afspraak door. Heeft u een afspraak met betrekking tot niet-acute zorg, dan wordt deze verplaatst naar een teleconsult door middel van beeldbellen of de afspraak wordt op een later moment ingepland. U wordt hierover gebeld door ons.
Heeft u last van hoesten, snotteren, koorts of risicocontact vragen wij u niet naar onze polikliniek te komen. Wanneer u twijfelt of contact wilt aangaande uw afspraak, neem dan contact met ons op.

Gaat mijn afspraak voor een controle door?2023-06-08T12:26:50+00:00

Lorem ipsum

Ik heb last van hoesten, snotteren of koorts. Gaat mijn afspraak door?2023-06-08T12:26:06+00:00

Indien u last heeft van hoesten, snotteren, koorts of risicocontact vragen wij u niet naar onze polikliniek te komen. Dit voor uw en onze veiligheid. In dit geval vragen wij u om contact op te nemen met ons. Wanneer uw zorgvraag urgent is, kunnen wij u helpen door middels van een teleconsult. Hierbij belt de arts u door middel van beeldbellen.

Mijn afspraak gaat niet door, wat nu?2023-06-08T12:25:33+00:00

Lorem ipsum

Een telefonisch consult met beeldbellen, hoe werkt dat?2023-06-08T12:24:39+00:00

Wanneer uw afspraak wordt omgezet of ingepland naar een teleconsult met beeldbellen, krijgt u van ons een bevestiging per mail. In deze mail treft u informatie en een link naar onze virtuele wachtkamer. Wanneer u hier inlogt, wordt u op het afgesproken tijdstip door de arts (virtueel) opgeroepen. Vervolgens zal de arts u uitleggen hoe hij/zij te werk gaat en hoe de diagnose wordt gesteld. U natuurlijk vragen stellen.
Het teleconsult met beeldbellen kunt u via uw computer, laptop, tablet en/of smartphone doen. Belangrijk is dat u beschikt over een webcam op uw computer of laptop. Op uw table of smartphone is dit standaard inbegrepen.

Is Allergie Centra Nederland een privékliniek?2023-06-08T12:23:51+00:00

Lorem ipsum

Waar kan ik mijn auto parkeren?2023-06-08T12:28:03+00:00

Lorem ipsum

Kan ik voor mijn klacht bij Allergie Centra Nederland terecht?2023-06-08T12:29:18+00:00

U kunt bij Allergie Centra Nederland voor bijna al uw huidproblemen terecht. Wel heeft u vaak een verwijzing nodig van uw huisarts. Twijfelt u of wenst u meer informatie? Neem dan contact met ons op! Wij helpen u graag! Klik voor onze contactgegevens

Ik ben meer dan een jaar geleden bij de dermatoloog geweest; is mijn verwijzing nog geldig?2023-06-08T12:20:32+00:00

Een verwijzing is een jaar geldig na afgifte. Wanneer u het langer dan een jaar geleden bij ons bent geweest, dient u dus een nieuwe verwijzing bij uw huisarts aan te vragen.

Ik wil graag een afspraak maken of verzetten2023-06-08T12:19:17+00:00

Wanneer u uw afspraak wilt verzetten of een nieuwe afspraak wilt maken, verzoeken wij u telefonisch contact op te nemen met ons centrum. Dit kan via 088 666 8 555. Een afspraak verzetten via de mail, contactformulier of via de chat functie is helaas niet mogelijk. Dit mede gezien uw privacy aangaande persoonsgegevens.

Ga naar de bovenkant