Kan ik bij Allergie Centra Nederland voor mijn huidprobleem terecht?
Lorem ipsum
Als u voor het eerst komt, dan heeft u de verwijsbrief van uw huisarts nodig. Ook vragen we naar uw verzekeringsgegevens, een legitimatiebewijs (paspoort of rijbewijs) en een actuele medicatielijst. Deze gegevens hebben we nodig voor uw administratieve inschrijving.
Wanneer u bij ons onder behandeling bent en naar aanleiding van uw behandeling een vraag heeft, kunt u het beste telefonisch contact met ons zoeken. Betreft het een medische vraag met betrekking tot uw behandeling en is er spoed gewenst, belt u dan met 088-666 5 888.
Indien u een afspraak heeft voor acute zorg gaat uw afspraak door. Heeft u een afspraak met betrekking tot niet-acute zorg, dan wordt deze verplaatst naar een teleconsult door middel van beeldbellen of de afspraak wordt op een later moment ingepland. U wordt hierover gebeld door ons. Heeft u last van hoesten, snotteren, koorts of [...]
Lorem ipsum
Indien u last heeft van hoesten, snotteren, koorts of risicocontact vragen wij u niet naar onze polikliniek te komen. Dit voor uw en onze veiligheid. In dit geval vragen wij u om contact op te nemen met ons. Wanneer uw zorgvraag urgent is, kunnen wij u helpen door middels van een teleconsult. Hierbij belt de [...]
Lorem ipsum
Wanneer uw afspraak wordt omgezet of ingepland naar een teleconsult met beeldbellen, krijgt u van ons een bevestiging per mail. In deze mail treft u informatie en een link naar onze virtuele wachtkamer. Wanneer u hier inlogt, wordt u op het afgesproken tijdstip door de arts (virtueel) opgeroepen. Vervolgens zal de arts u uitleggen hoe [...]
Lorem ipsum